در جریان معاملاتی امروز ۱۶ دی ثبت شد؛

خودنمایی تک سهم‌ها در تابلوی معاملاتی بازار سرمایه 

کارشناس بازار سرمایه گفت: ارزش کل معاملات امروز بازار ۱۴.۰۹۰ میلیارد تومان بوده که از این مبلغ ۴۶۵۹ میلیارد تومان آن مربوط به معاملات خرد سهام بوده است.

رباب وفایی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: هفته‌ نسبتا متعادل و خوبی را شروع کردیم، منفی سهم‌ها خریدار خوبی دارند، شاهد رنج‌های مثبت در اکثر صنایع بودیم، تک سهم‌ها باز در تابلوی معاملات خودنمایی کردند.

این کارشناس بازار سرمایه می‌گوید: در حالی که با اعلام مصوبه فروش فوری ۱۲۰ هزار خودروی داخلی زیر قیمت بازارشاهد رنج مثبت در این گروه و بهبود عمومی معاملات در بازار بودیم، بعد از بازار شاهد واکنش شورای رقابت به مصوبه و تخلف دانستن آن هستیم. این تناقض‌ها متاسفانه برای فضای عمومی بازار خوشایند نیست.

او افزود: ارزش کل معاملات امروز بازار ۱۴.۰۹۰ میلیارد تومان بوده که از این مبلغ ۴۶۵۹ میلیارد تومان آن مربوط به معاملات خرد سهام و صندوق‌های قابل معامله سهامی بوده است.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: تعداد نماد‌های مثبت امروز ۳۳۸ نماد و تعداد نماد‌های منفی ۴۷۰ نماد بود و همچنین خالص سفارشات با خروج ۲۱۳ میلیارد تومانی پول از بازار سرمایه همراه بود. در نهایت هم شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با هزار واحد کاهش به ۲ میلیون و ۱۵۳ هزار واحد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار